Поговоримо про HELSI?

Топ запитів від наших потенційних пацієнтів – а ви є у Хелсі? Чому мій лікар не відображається у Хелсі? Що робити?
Спокійно. Вдих-видих. Твій світ зміниться, якщо ми скажемо, що не обов’язково мати картку пацієнта в системі Хелсі і це зовсім не «життєво важливо»?


Давайте трошки розберемося як працює сучасна медична система

Уяви, що ти не маєш декларації і приходиш її оформити. Тебе декларують і твоя інформація відразу потрапляє до головного компонента – єдиної системи охорони здоров’я України (ЄСОЗ). Це, так би мовити, очільник всіх інформаційних систем (звісно, якщо обраний тобою медичний заклад має договір з НСЗУ).

Потім твої дані генеруються з ЄСОЗ до інформаційної системи твоєї клініки. Наприклад, державна поліклініка зберігатиме твою електронну картку пацієнта у Хелсі. Якщо ти пацієнт однієї з наших клінік – твоя картка пацієнта у системі ПБЧ (Поліклініка без черг). Кожний медичний заклад обираю ту інформаційну систему з якою зручно співпрацювати. Це ні що не впливає.


Висновок: не важливо, користувачем якої інформаційної системи ти є – Хелсі, ПБЧ чи будь-якої іншої, твої дані все рівно є в єдиній системі охорони здоров’я України (ЄСОЗ)

Сподіваємося, ця інформація буде корисною для тебе!


P.S: Радимо ознайомитися з цікавою статтею “Зв’язатися з нами можна не тільки через контакт-центр”.

Медичний центр “Мій Лікар” – місце де ви зможете отримати кваліфіковану допомогу. Також можете обслуговуватися без черг та безкоштовно, підписавши декларацію з одним із лікарів . Це ви можете зробити онлайн не виходячи з дому. Наші лікарі завжди на зв’язку, тому можете не хвилюватися, якщо вам потрібна буде допомога.